Blog Archive

Thursday, August 10, 2017

Eesti Raudtee vigadest õppinud???


Laagri.
Kas tõesti on MKM saanud 3 aasta jooksul Brüsselis kooskõlastatud torutõkete uued nõuded???  Ning EVR on võtnud käsile ohutuse parandamise? Ja OLE juhendab, kuidas asju teha, et ohutus tõesti paraneks? Uskumatu!!!

Aga esimese "ehmatusega" märkasin kolme olulist asja (kui need märgid tõepoolest tähistavad torutõkete uusi kohti):

1. On KIIDUVÄÄRT , et torude "katvus" muutub väiksemaks. Küll natuke, aga siiski. Olukorda muudab ka see paremaks, kuigi mitte piisavalt.
2. On äärmiselt arusaamatu, miks torude omavaheline kaugus jääb samaks? On ju nende eesmärk eelkõige, et ei saaks (rattur) liikuda kiirelt ülekäigule, aga selle tagaks ka torude omavahelise kauguse (antud pildil) suurendamine kahe- kuni kolmekordseks. Tõsi, "osava" ratturi jaoks see võimaldab praegusest kiiremini tõkkevahet läbida, aga siiski mitte KIIRESTI!

3. On ka mõistetamatu, miks torude vahemaa rööbasteni jääb samaks?
KUI (kõrvaklappidega vm) rattur, lapsevankriga lapsevanem või laps jt on "kogemata" möödunud torudest, kõrvale vaatamata, , siis vahetus ohusituatsioonis pole rööbaste ja toru vahel enam kuhugi liikuda!


Pääsküla.

Kuidas on jälle, peale sajakordseid selgitusi ja hoiatusi, MKM, OLE, EVR ikka samasugused puupead? Võib olla ei ole need märgid need, mida arvan, sel juhul vabandan juba ette. Kuid kui on, siis, kurrat küll, kuhu on kadunud mõtlemisvõime? Kas mitme aastaga pole kõrvade vahel mitte midagi toimunud?

Olen paljudel kordadel tundnud kuuma jutti südamest läbi käivat, kui on tekkinud ohusituatsioonid. Olen liiga palju inimesi (raudteel) tapnud ja näinud, kuidas see juhtunud ka teistega! See teeb eriliselt valusaks, kui näed, et ametnikud, kellest sõltuvad elud, on jäärapäiselt puupead edasi!!!

(Ma ülimalt loodan, et ma eksin, kuid aastatepikkune kogemus on lihtsalt nii hirmutav....).


Hoiatan aga ette, et kui see kõik ongi see, millena tundub, siis ärgu keegi lootkugi, et seda prohmakat ma korduvalt meelde tuletama ei hakka!




Kitsekülas on ohtlik!
Me kõik näeme asju erineva nurga alt. Kui ühes nurgas on tõkistorud, mis peaksid vältima inimeste ootamatut sattumist raudteele, siis miks on võimalus teha seda teiselt poolt ja veelgi ohtlikumalt? Vaadake, kus on rööpad ja millise nurga alt tullakse! SEE inimene nagu väga paljud seal, ei vaadanud kummalegi poole. Kui surma saab, on ise süüdi!? Aga kas ei oleks võimalik seda natukenegi vältida?
Praegune olukord on sarnane, nagu oleks tee kinni pandud ohtlikkuse pärast, aga veelgi ohtlikumalt saab igaüks riskida! Pikalt on Lilleküla poole aeda pandud, äkki jäi jupikene ka siia üle? Või teemegi vaid kampaania korras?

Neeme Sihv Uued postitused arvutikasutusest jpm, aga see, mis puudutab inimest kõige otsesemalt, ei huvita? Täna sõitsin rattaga läbi Kitsekülast. Ka teisele poole raudted on ilmunud torud. KAS MKM on printsipiaalsust üles näidanud? Kuid torude vahe on jälle nii väike, et see on inimesele lihtsalt ebamugav! Palju on onud relsirallisid, äkki teeks Eesti Raudteel ühe ratastooliralli? Kas MKM ka osaleb?
Manage
Kadi Kadak Nii kui uus platvorm valmis sai, nii need tõkised ka sinna ilmusid, need on küll mõni cm laiema vahega mitte nii nagu teisel pool kus kukud end ratastooli või ratta katki jne. Kes tahab , see hüppab rongi ette ka ilma nende tõkisteta...
Manage
Kadi Kadak Väga mõtlema panev lugu aga hea see, et ratastooliinimesi nähti ja põhimõtteliselt saavad rongi peale kui nad selleni läbi raskuste jõuavad.
Manage
Neeme Sihv Kuidas on võimalik, et ajakirjanikule vastab ametnik, kes ei tea tegelikke olusid? Ja kuidas siiani pole suudetud torusid üle Eesti paigaldada? Pean muidugi silmas läbimõeldud paigutamist.http://www.ohtuleht.ee/553702#3

«Mark oli koolis populaarne poiss ja sõpru oli tal…
OHTULEHT.EE
Manage
Tarmo Pill Kahjuks selline rada on sisse tallatud inimloomade poolt. Antud ülekäigult võib leida veel taolise raja.
Manage
Neeme Sihv Nii on. Ja nagu ise tead, vaadatakse viimasel momendil või üldse mitte.
Manage
Tarmo Pill Kui ikka mööda rööpaid kihutad Laagri poole, siis selliseid radasi on palju. Kõige lahedam rada on Keila jaamas. Paarkümmend meetrit eemal ülekäigukohast on tekkinud iseeneslik ülekäigukoht. Seda polnud isegi nõukaajal. Korra teavitasin ameti asutust. Aga mis kasu? Või milleks üldse oma arvamust avaldada? Et kuulata kellegi kommentaari stilis, sellel vist midagi isiklikuselus viga. Edu. Mul täitsa ükstaspuha.
Manage
Neeme Sihv Tabasid naelapea pihta! Ometi ma kasvõi kellegi pinisemise peale mõtlemata (las need, kes ei mõista, pigisegu edasi) igal juhul pidanud õigeks öelda. Kellelegi. Vähemalt ma olen proovinud midagi ära hoida. Sest ega ausalt öeldes ei meeldi pärast parastada.... Kuigi küllap õelust ikka selliste AA - Anonüümsete Ametnike peale kohuneb tasapisi. Vist. Siis tulebki vahel järjest ironiseerida. Ehk hakkab kellelegi AA-st miski mõikama... MKM ON paraku nõrk, operaatorid tihti hoolimatud ja muide, ka nemad, ülemused, üritavad mitte märgata ja edastada. Mina tahaks sellistest parem olla. Eile Jõhvis oli napikas, et mul rongi ette poleks jäänud ema-isa lapsega. Sellised asjad tuletavad meelde, et TULEB öelda.
Manage
Neeme Sihv Ahjaa, Jõhviga seoses huvitav nüanss. Tehti uhke promenaad ja tunnel (mida algul ei tahetud teha). Ooteplatvorm, mis peaks olema VÕIMALIKULT LÄHEDAL teistele ühistranspordiliikidele bla-bla, tejakse aga kohta, kust kindlasti üritatakse lõigata. Ja EVR,...Kuva rohkem
Manage
Kadi Kadak Paraku inimesed teevadki omaalgatuslikke kohti, ei viitsita käia mõned meetrid kaugemale. On veel mingilgi määral arusaadav kui rong käib harva ja lähevad üle aga see ei ole muidugi õigustus. Tunnen ka ühte kutsaga ''preilit'', kes T-Väikese depoo juures käib aga tal mitteametlik luba olemas...püüab vähemalt vaadata alati kuna kutsa talle temast tähtsaim. Tulles aga eelpoolmainitud probleemi juurde, siis teavitada tõesti tuleb. Ei tahaks vedurijuhi asemel olla kui see juhtub. Pigem soovin ohutut sõitu !!
Manage
Neeme Sihv Siinkohal poleks ehk midagi omaalgatuslikust rajast, kui SELLE koha peal oleks aed ja rada kulgeks veidi eemalt: Tänagi vaatsin kuskil üht torutõkist, naerma ajas. Paigaldatud kõverale ja loomulikult kõik astusid mööda. Aga linnuke on ju kirjas!? Kus see võis olla?Millegipärast tundub, et Raasikul, aga võin eksida.
Manage
Kadi Kadak Nagu ka Kitsekülas, milleks need kui porine rada läheb selle kõrvalt niikuinii.
Manage
Neeme Sihv Aga kes rohkem teemast ei huvitu, on AA? Ehk Anonüümsed Ametnikud? Pole ühtegi kommentaari. Ahjah, Küllap ei teata asju nagu Aardlaski...
Manage
Kadi Kadak Isegi kui teavad, ei nad ennast vaeva. Või siis teevad alles 5+ aastate pärast nagu ka '' sinu poolt neile peavalu põhjustaud'' 'põõsaga.
Manage
Neeme Sihv Kardan, et ülejäänud puude-põõsastega ma seal enam sõdida ei jõua.
Manage
Kadi Kadak Sa ei peagi kõike jõudma !
Manage
Neeme Sihv Nii pika aja ja pika arutelu peale peaks juba ametkonnas toimuma aktiivne tegutsemine!? Kas siis miski muutub?
Manage
Neeme Sihv Mõtlesin juba, et ministeerium teeb Hea Talgupäeva! Aga ei midagist...
Manage
Neeme Sihv Issand jumal, ma ei taha enam kedagi taevariiki saata! Kas seda on tõesti nii raske mõista?
Manage
Neeme Sihv Vabandan muidugi emotsionaalsise pärast. Aga kui oled läbi elanud mitmeid õnnetusi, siis mõistad ka eriti valusalt ku väga on vaja teha midagi selleks, et neid ära hoida!
Manage
Kadi Kadak Ylle, rahulolematuid on oioi kui palju rongisõitjaid, mitte ainult HRT. Nii paljud on kukkunud, nii paljud on enam mitte püsti saanud. Olen isegi pikali käinud. Jama vaid see, et rongi ei juhtunud neil minutitel olema.
Manage
Neeme Sihv Kui kaugele on jõutud torupiirete nõuete muutmisega? Millal alustatakse nende ümbertegemist? Hiljutisel sõidul Arukülla ja Raasikule oli näha, kuidas senised pigem suurendavad ohtusid kui vähendavad. Sest mugavam ja ohutum (?) on neist mööda sõita! Pilte näeb ka siit!http://eestimaablogi2.blogspot.com/.../02/rongiga-maale.html

Algus Eestimaa Blogis.http://eestimaablogi.blogspot.com/
EESTIMAABLOGI2.BLOGSPOT.COM
Manage
Neeme Sihv Millal saab valmis uus määrus nõuete kohta? Et paraneks olukord Kitsekülas, kus vedurijuhid aina pasunadavad, Laagris jm?
Manage
Kadi Kadak Lp Majandus ja Kommunikatsiooniministeerium !

Milleks Teile see leht kui mitte mingitki tagasisidet rahvale ei ole?

Mina isiklikult pöördun taaskord murega mis puudutab Kitseküla ülekäiku Tallinnas.
Kas ei ole kuidagi võimalik Kitsekülas olevate tõkiste, mis jäävad Asula tn poole, muuta vahesid kasvõi 30 cm laiemaks ?
Sealt on võimatu käia ja liigelda nii ratturil kui ka lapsevanemal. Olen isegi libastunud nii rattaga kui ka peaaegu, et lapsekäruga.
Kui keegi seda ületab, siis on ta seljaga rööbaste poole ja on oht, et ta võib rongi alla jääda, kuna ta peab ukerdama, niisamuti ka lapsevanemad. Kas on seda vaja ?
Ma palun TAGASISIDET ka, mis oleks loogiline, kui Teile on tähtis mis Eestis ja Tallinnas sünnib ja mis probleemid vajavad lahendamist. Inimeludest rääkimata.
Või siiski mitte ...?

Manage
Neeme Sihv KUI KAUA võtab aega ülekäikude kordategemine? Nõuete muutmine?
Manage
Kadi Kadak Neil ilmselt ''tähtsamatki'' teha.
Manage
Neeme Sihv Küllap on. Ega Raasikul ja Tartus polenud ka kiiret ajast-arust signalisatsiooni vahetamisega kiiret. Ka T-Väikse jaamas pole kadunud piirete (ülekäigul) asendamisega kiiret.
 kasuta
Aastal 2013 see postitus.

*********************************

15. 08.

Täiesti kohutav, kuidas kulutatakse raha videotele, kutsudes üles ohutusele ülekäikudel ja samas....


Vänderdamine jäänud peaaegu samaks, seega keskendutaksegi sellel, mitte kõrvale vaatamisele.


(Ja kui nii on kohtades, kus kasutatakse ka soome kelku (maal), siis sellega läbi ei saa....)



Aleviku poolt tulles on siis juba aastaid vaade takistatud. 


Nüüd siis ka siinpool on keskendutud vänderdamise "tagamisele", et mingil juhul ei tekiks ratturil või ka lapsevankriga tuleval inimesel mõtetki kõrvale vaadata!.....


..... ja kui tekibki, siis nagu näete, otse toru juures ei olegi midagi näha!



Ning nagu korduvalt räägitud, on näha, kui kitsas on ala torutõkete ja rööbaste vahel!


Midagi siiski on näha....

Aga heakene küll, ma ei mõista siiski, miks mitme aasta jooksul ei ole TJA ega teiste ametite ametnikud vaevunud ise vaatama tulema? Või siis vähemalt konkreetsete argumenteeritud selgitustega ütlema, mida mina valesti näen?



No comments:

Post a Comment