Blog Archive

Thursday, September 28, 2017

Eesti Raudtee peaks investeeringud järjekorda panema.


Eesti raudtee üks suurimaid vigu on siiani olnud arusaama puudumine primaarsusest.
Kui ehitati uusi perroone, pidanuks esimeste hulgas valmis tehtama need seal, kus neid polnud. Ei tehtud aga Vorbuse, Kassinurme, Energia ega Sõmeru perroone ja pole tehtud tänase päevani. Kärkna küll tehti aga mitte just esimeses järjekorras.

Nüüd tehakse muuhulgas remonti läänesuunal ja mahukalt.


Ja kui osa töid vast pidigi tegema antud järjekorras, siis osade puhul on jälle prioriteedid paigast ära. Pääsküla - Urda (mitte Udra!) lõigu remont tuleks lükata tulevikku ja selle asemel keskenduda KOHE Pääsküla - Urda ja Valingu - Keila lõikudel puuduva osa "renoveerimiseks" - I peatee! II peatee kannatab oodata, kuid sõiduplaanide kohendamine, sh kaubarongid on just selle puudumise taga. Ka annab selle valmimine seda, et hiljem teise osa remondi puhul on häiringud reisijatele väiksemad.

Muidugi tuleb kiiresti keskenduda ka Balti jaamas teede ja perroonide lisamisele. Ja otse loomulikul Haapsalu ning Võru raudteedele. Kui juba pr Simson Pärnu raudtee kinni paneb, siis kuskil peab selle asemel inimestele midagi andma...

No comments:

Post a Comment