Blog Archive

Monday, December 25, 2017

Ökodukt ja 2+1 maanteelõik.






Kui muidu võib raiega nõus olla, siis taamal paistev maantee on liiast. Sinna pidanuks kindlasti metsatuka jätma.



Raiesmik teisel pool ökodukti.









Selge on ka see, et kallak on siin liiga järsk, tuleb veel kõvasti täidet tuua.




Ka maapinda tuleb veel siluda. Aga võimalik, et seda ökodukti hakkavad loomad siiski kasutama. Raiesmik ise ei ole arvatavasti segav faktor. Muidugi tuleb ka aia äär täis istutada.






Teine raiesmik on aga väga ebatasane.





Kas aga need "torumatid" ikka hoiavad loomad teest eemal? Talvel, kui lund täis sajavad? Ehk hoopis lõks, kus jalad murda?





Kas metallpiire on hea või mitte, on omaette tema. Küll aga võiks olla tee eraldatud nii, et vastutulevate autode tuled näha ei oleks!?









Ain Kendra sõnul ei ole 2+1 oluliselt odavam 2+2 variandist. Aga siiski, edasine hooldus on ka soodsam. Ja raha, nagu teada, meil laristada ei ole.


Aga mis mulle meeldis, oli see, et oli palju tagasipöördkohti. On tõsi, et need pole kõige ohutumad, kuid siiski kordades odavamad kui suured sõlmed. Ka keskkonda ehk maavarasid silmas pidades. Kahju aga, et peale pööret teisel pool puudub eraldi rada kiirenduseks. Ja taas ei onud bussipeatustes mingeid parkimikoht, vaid veidi pikem väljasõidutee ehk.



Aga kus on rattatee? Tuleb sõita teenindusteel?





Rist (Järve). Siin pole ikka veel märkigi sellest, et tehtaks peatused ka kaugliini bussidele.



No comments:

Post a Comment