Blog Archive

Saturday, December 9, 2017

Rakverest Kuusallu ja Tallinna.


Lõunasöök sai siis söödud, aga kallis, väga kallis värk!


COOP panka ma röövima ei läinud, küll aga saab enam-vähem normaalse hinna Art Hotellis. Lisaks, nagu eelmises teemas kirjutasin, ka 20% soodustust Aqva spaas ja kõrvalolevas kohvikus. Hinna sees pealegi korralik hommikusöök. Hotell ise samuti üpris mugav ja koduselt nagisevate treppide-põrandatega ning kahene tuba on ühele odavam, mitte ei kehti lihtsalt toa hind.















Hea oli, et sain hommikul tagasitulekuvõimaluse autoga, nii sai natuke rohkem pildistada. kahju, et ilm jälle nii sombune.





Aga taas suht mõttetud ootekojad.






Kas meil aga ei ole neid (eurorahadest) ehitatud liiklussõlmi liiga palju? Nii nagu püütakse liialdada 2+2 maanteedega? Tulevikus tuleb meil ju neid ka ülal pidada ja remontida, aga seni ei suuda me tagada isegi normaalset teehooldust, teemärgistust, ühistransporti jm!? Saab ju ometi ka ühetasandilisena normaalselt enamuses teedel liigelda? Ah et hoiab inimelusid? Kuivõrd ikkagi ja mis hinnaga? Auklikuks kaevatud Eestimaa ja loodusressursside laristamise hinnaga? Ma ei pea siin silmas seda, et need poleks mõnevõrra ohutumad, aga see, kui rullnoklik käitumine liikluses on kohati olemas, ei anna see ometi õigustust kulutada sadu miljoneid? Rääkimata suhtelisest segadusest ning otse loomulikult ka sageli maakohtades kõvasti pikenevatest vahemaadest!?


Need siis "karjaaed" ja tegelikult on liiklus rahulikum küll. Ehk vaid teeperv võiks olla laiem.



Siin aga olemas ka aeglustus- ja kiirendusradasid, mis peaks olema tavapärane enamusel maanteedel. Ühe viadukti rahadega saaks ehitada tuhat või kümme tuhat tavaristmikku?




Mõned söögikohad teeveeres ikka on, aga ikka ja jälle vaid söögikohad, ei midagi rohkemat?


Aga niipea, kui jõudsime neljarealisele, läks andmiseks.




Hea on aga, et on natukene ka kergliiklusteid.



Buss, millega plaanisin sõita, andis ka hagu ja sõitis mõnuga üle 90 km/h. Kas sõiduplaan jälle nii kibedaks aetud?




Küll aga ei saa ma aru, miks ei püüta parklaid teha sinna, kus on bussipeatused? Mõlemad ju vajavad tegelikult aeglustus- ja kiirenduradasid, saaks ühekorraga tabatud kaks kärbest? Ning loomulikult ka ühte kohta mõne vajaliku asja, nagu tualetid, pakendikonteinerid jm?





Või on see variant parem? Jalutada natuke kena metsa all ja hädasid õiendada?


Aga hea on vähemalt seegi, et selliseid pisikesi parklaid oli üksjagu. Tõsi, mitte üheski bussipeatuses ei olnud P&S jaoks ühtegi peatuskohta!





Täiesti normaalne tagasipöörde koht ja neidki oli mitmes kohas. Mille poolest siin viadukt mõttekam oleks?



Igatahes muudavad sellised teed ümbruskonna steriilseks. Ei mingit kohaliku elu edendamist, lihtsalt kulgemine.....




Vahel tuleb aga bussipeatustesse saamiseks suurelt teelt ära pöörata.





Peldik, aga mitte ootekoda. Lisaks  ei ole siin näha ka sõiduplaanigi. Aga ehk on siinsel peatusel siiski mõte. erinevalt näiteks Märjamaast saavad kohalikud ka teeveres peatuvale bussile, selle asemel, et üldse mitte saada.


Tuttavatele küllasõit aga võimaldas natuke ka suurelt teelt kõrvale pääseda ja seal on tunda, et raha antakse ikka hoopis vähem...


Endine koolimaja ja hilisem külapood.




Nende seente pildi pean aga ka õrritamiseks lisama...


Väike kõrvalpõige enne Tallinna sõitu.














Meri kippus taevaga ühte heitma...








Kiviaiad on midagi väga erilist....




Ja paekivi osatakse siin kasutada!


Mitmeotstarbeline vahva ootekoda.



Mõni pihlapuu kasvab aga kivi otsas õige suureks!


Kiiu torn ja Kiiu lasteaed.










Kõik, mis on parklas, on vaid üks kaart?



Stockholmini pole enam palju jäänud....






Klõpsud linnas ja sealgi, kus saab juba auto jätta ning linnatranspordile istuda.






Aga selliseid ega teistsuguseid kioskeid tee ääres ei näinud....

No comments:

Post a Comment