Ühistransport.
KAS VÕRU(MAA) VAJAB:
(valida saab mitu varianti ja lisada omi. Küsitluse andmeid ja konkreetseid ettepanekuid püüan kasutada ühistranspordi paremaks muutmiseks)
KAS VÕRU(MAA) VAJAB:
(valida saab mitu varianti ja lisada omi. Küsitluse andmeid ja konkreetseid ettepanekuid püüan kasutada ühistranspordi paremaks muutmiseks)
Bussiühendus Võru-Viljandi
bussiühendus Võru- Otepää- Võru
bussiühendust seotuna rongidega Võru - Ilumetsa jaam - Värska?
bussiühendust seotuna rongidega Võru - Kambja - Otepää - Palupera jaam?
Rongiühendus Võru linn- Triinu baar
Piletita (tasuta) maakonnaliine.
Perepiletit rongis 50% soodustusega
Esikolmik 647, 192 ja 112.
Nii et Võru rongiliiklus pani ära pika puuga!. Nii kolme 4-vagunilise koosseisu jagu! Selge jah-sõna on ka Riia rongiühendusele. Pärnu ja Viljandi puhul on võimalik kindlasti mingid jupiliinid maakondades ühildada ja panna käiku bussid 3-4 x päevas. Mis parata, kui kommertsvedajaid ei huvita. Jutt mittetasuvusest on küllap vale, sest ega nad ju koostööd ei tee ja teiste liiklustega ei arvesta. Riik/KOV aga peaks arvestama. Piletita maakonnaliinid sai valikusse lisatud hiljem, see üks põhjus, miks tulemus nõrgaks jäi. samas on tegelikult üllatavalt hea tulemus väikse koha kohta variant, mille järgi Paluperasse võiks bussid sõita, Obinitsa - Koidula Jaam variandi hea tulemus toetab Värska küsitluse tulemusi. Ning nagu näha, tahetakse sõita ka Otepääle.
Rongiühendust Võru linna ja Triinu baari vahel ei tule, küll aga kaevatakse kraav ja käiku pannakse paat!
Arvamused
Nii et Võru rongiliiklus pani ära pika puuga!. Nii kolme 4-vagunilise koosseisu jagu! Selge jah-sõna on ka Riia rongiühendusele. Pärnu ja Viljandi puhul on võimalik kindlasti mingid jupiliinid maakondades ühildada ja panna käiku bussid 3-4 x päevas. Mis parata, kui kommertsvedajaid ei huvita. Jutt mittetasuvusest on küllap vale, sest ega nad ju koostööd ei tee ja teiste liiklustega ei arvesta. Riik/KOV aga peaks arvestama. Piletita maakonnaliinid sai valikusse lisatud hiljem, see üks põhjus, miks tulemus nõrgaks jäi. samas on tegelikult üllatavalt hea tulemus väikse koha kohta variant, mille järgi Paluperasse võiks bussid sõita, Obinitsa - Koidula Jaam variandi hea tulemus toetab Värska küsitluse tulemusi. Ning nagu näha, tahetakse sõita ka Otepääle.
Rongiühendust Võru linna ja Triinu baari vahel ei tule, küll aga kaevatakse kraav ja käiku pannakse paat!
Arvamused
Neeme Sihv Otse minu teada mitte. Võrust minnes tuleks üle tunni Tõrvas oodata. Hädapärane variant.
Manage
Tiina Tiina jaa,käisin vaatamas.nii ongi panen võru- valga ja valga- pärnu.kas jutt on samast bussist? laps pidi pärnu sõitma ja ei taibanud niimoodi otsida.t pilet näitas et liini pole ja ostis tartu kaudu:-)
Manage
Neeme Sihv Ellen Lembra , sest need liinid erinevate numbritega? Vedaja pole saanud liiniluba ühe liini kohta?
Aga see, et peatus.ee või mõni muu seda ei näita, on juba portaali viga. Kuigi nii otsides näitab. Aga see ei ole ka päris normaalne
http://www.peatus.ee/#route_search;A20016;A22146Manage
Aga see, et peatus.ee või mõni muu seda ei näita, on juba portaali viga. Kuigi nii otsides näitab. Aga see ei ole ka päris normaalne
http://www.peatus.ee/#route_search;A20016;A22146Manage
Martin Kallavus Võru- Valga- Pärnu liinil on tõesti 2 liini numbrit, sest Maanteeamet ei lubanud olemasolevat liini (Võru- Valga) pikendada, vaid pidin tegema uue taotluse ja sellele anti uus liini number. Sellega on segadust olnud algusest peale rohkem kui palju aga mingit mõistliku lahendust pole leidnud. Liin on käigus igapäevaselt ja lähiajal ei ole näha liini sulgemist. Rohkem võimalusi Võru- Pärnu vahel liiklemiseks oleks muidugi tore aga kahjuks reisijate vähesuse tõttu suleti teine Võru- Pärnu liin, mistõttu ma väga ei usu, et keegi sooviks uuesti katsetada.
Manage
Neeme Sihv Martin Kallavus , suur tänu selgituse eest!
Mina aga usun, et oleks kindlasti rohkemgi võimalusi. Näiteks kiirem ja vähemate peatustega liin ja n.ö vastupidstel kellaaegadel. Näiteks nii, et oleks Valgas 11.30 ja võtaks Võru suunas peale ka Tallinna rongilt tulijad? Või hoopiski otseminal marsruudil.
(Saadan sõnumi)
ManageMina aga usun, et oleks kindlasti rohkemgi võimalusi. Näiteks kiirem ja vähemate peatustega liin ja n.ö vastupidstel kellaaegadel. Näiteks nii, et oleks Valgas 11.30 ja võtaks Võru suunas peale ka Tallinna rongilt tulijad? Või hoopiski otseminal marsruudil.
(Saadan sõnumi)
Neeme Sihv Miks mitte? vaheaeg 7.30 - 15.45 ei ole ikka normaalne küll! Aga ju see on ka jäänud vallaisadel lihtsalt kahe silma vahele. Kogemata.
Manage
Ann Mustkaaren Kui ma olin noor, siis piiri äärest Tartusse ametikooli saamiseks kulus 2 bussi ja kellaaegade tõttu vist 4 ja pool tundi. Kui oleks pidanud veel moonakoti maakonnalliini bussilt maha astudes rongile minekuks eiteakuskohast raudteejaama lohistama... ah, mis seal ikka.
Manage
Neeme Sihv No eks tänapäeval peaks saama bussiga ikka vajadusel otse raudteejaamast läbi, nii et moonakakotti ei peaks lohistama eiteakuskohast...
Manage
Marje Mürk Võrus bussijaam ja raudteejaam on linna eri servades. Lähim maakonnaliini bussipeatus jääb ka raudteejaamast piisavalt liiga kaugele, et mingit suuremat koormat sinna tassida. Ja hetkel reisirongiliiklust läbi Võru ju polegi
:)
Manage
Neeme Sihv Võrus on nüüd lood sellised jah. Aga nagu olen ammu välja pakkunud, siis isegi bussijaama asukoht ei välista võimalusi, et Võrust alustavad liinid alustaks kuskilt linna teisest otsast. See on puhtalt tahtmise ja kättevõtmise küsimus.
Manage
Ann Mustkaaren Võrust välja sõitev maakonnaliin ei ole minuteada linnas sees peatusi teinud, piletit osta soovides saadetakse linnaliinibussile.
Manage
Ann Mustkaaren St reisi alustav. Maakonnast linnasõitjatele on kyll kindlad peatused ka enne bussijaama 1) äärelinnas, suunast olenemata, ja 2) kuskil kesklinnas. See pole probleemiks olnudki.
Manage
Neeme Sihv Ja nii poleks ka probleemiks maakonnaliinidel sõita läbi linna. Kui vaid probleemi teadvustataks. On Rõuge-Vastseliina suunal peatus Kaitseväe, samamoodi saaks ka "ülespoole" sõitvad liinid sealt alustada. Või ka raudteeülesõidu juurest ja teha ka peatuse kuskil Lille tn kandis? Miski ei takista seda.
Manage
Ann Mustkaaren Kusjuures osad maakonnaliinid, mis nt lõpetavad oma ringi Rõuge poolt Võrru sõites, tulevad järgmisena meie ehk siis Osula või Sõmerpalu kanti. Kui seda teada, saab maakonda pidi liikuda kyll, aga kardetavasti on suurem osa maakonna eri otstest sel viisil yhendamata. Hõre asustus ja maakonna/riigi õhuke rahakott ei luba seda kuidagi parandada ka.
Manage
Neeme Sihv Lubab ikka parandada. Praegusel hetkel on lihtsalt mingi "kiiks", mille tõttu bussiliinid sagedasti algavad ja lõpevad bussijaamas, kuigi otstarbekam ja ka RAHA SÄÄSTVAM, on kohati liinid läbi linna või keskuse viia. Just nimelt seepärast, et nagunii sõidab teine buss edasi.
Manage
Kaiti Lutsar Rong võru-valga-tartu-tallinnn
Neeme Sihv Kindlasti. Üks võimalus seda kiiremini saada oleks veidi ebamugavam variant, Võru - Otepää - Palupera jaam bussiga ühendades, aga see teeks kogusõiduajaks vähemalt 1. 30
Manage
Neeme Sihv Kui tihendamine nõuaks suuri rahasid ja uute rongide ostmist, oleks asi raske. Aga õnneks on vaja vaid natuke raha ja palju tahtmist! Raudtee on olemas ka sel ajal, kui rong praegu lihtsalt seisab.
Manage
Kristiin Männik Tegelt ikka ei tee küll, olen tunda saanud, ma olen peatäie sõimu saanud vastu ja hiljem ikka topeltmaa maha kõndinud
😀
Manage
Neeme Sihv On kohti ja/või firmasid, kus peatuste tegemine keelatud, mis sest, et maal on see pigem osa elustiilist. Olid ajad, kui vahel viidi väsinud sõitja ukse ettegi! Aga eks see omajagu murekoht ole. Lähed liiga lahkeks, hakatakse seda ära kasutama....
Manage
Ahto Poleolulinevist Kõik need mainitud liinid on kunagi ilmselt ka olnud, kindlasti leiduks neil marsruutidel ka praegu liikujaid aga fakt on see, et kindlasti oleks neid liiga vähe, et asi ennast ise ära tasuks seega, kui kusagilt dotatsiooni ei tule siis ei saa neid liine edaspidi olema ka, kui tekibki mõni siis mitte kauaks. See on reaalsus.
Manage
Neeme Sihv Osaliselt olnud kindlasti. Kahjuks pole aga Sinu faktile kinnitust. Praegusest ehk hiljutistest liinidest ei saa aga võrdlust võtta, sest kui näiteks ikka Antsla - Valga liin läheb läbi Laatre, aga ei küüni mõnda km edasi, et ka rongile saada või kui osa busside jaoks olid siiani takistuseks maakonnaliinid, siis pole selline süsteem kõikehõlmav ja tulemuseks ongi tasapisi hääbumine.
Dotatsiooni otstarbekam ja mõttekam kasutamine ongi see, kui suudetakse liine ühendada ja ümberistumisi tagada. Mis toob kaasa ka kiiremad ühendused. Ja muidugi vajalik hea inimeste informeerimine
ManageDotatsiooni otstarbekam ja mõttekam kasutamine ongi see, kui suudetakse liine ühendada ja ümberistumisi tagada. Mis toob kaasa ka kiiremad ühendused. Ja muidugi vajalik hea inimeste informeerimine
Ahto Poleolulinevist Ma usun, et kui need liinid oleksid olnud tasuvad siis oleksid need siiani ka töös olnud ja just nii nagu rahvale vaja aga paraku ei ole nii. Ma ei taha küll üldse pessimist olla aga mina isiklikult ilma dotatsioonita nendes asjades elu ja jätkusuutlikust ei näe.
Manage
Neeme Sihv Kas ei tundu naljakas, et Võru ja Antsla ning Antsla ja Valga vahel on üpris palju busse, aga kõik on eraldiseisvad liinid? Miks? Mina tahaks väga teada?
Võrust Värskasse on ka vähe busse, aga mis oleks kui neid oleks rohkem ja üksiti seotud ka rongidega Põlvas? Rohkemate rongidega kui praegu käigus?
Võrust Tõrvasse saab vaid ühe bussiga, Pärnusse mitte ühegagi? Aga kindlasti on kogu liini tlatuses JUPIbussid olemas. Miks neid ei ühendata?
Kuressaaresty tuleb läbi Tõrva buss Valka. Kas tõesti on Valgast sinnasõitjaid nii palju? Ehk võiks see buss sõita hoopis Võrru või Värskasse? Ja nii, et Mägistes saab Valka soovija rongile istuda?
ManageVõrust Värskasse on ka vähe busse, aga mis oleks kui neid oleks rohkem ja üksiti seotud ka rongidega Põlvas? Rohkemate rongidega kui praegu käigus?
Võrust Tõrvasse saab vaid ühe bussiga, Pärnusse mitte ühegagi? Aga kindlasti on kogu liini tlatuses JUPIbussid olemas. Miks neid ei ühendata?
Kuressaaresty tuleb läbi Tõrva buss Valka. Kas tõesti on Valgast sinnasõitjaid nii palju? Ehk võiks see buss sõita hoopis Võrru või Värskasse? Ja nii, et Mägistes saab Valka soovija rongile istuda?
Ahto Poleolulinevist Just, neid asju peab hästi teadma siis oskaks Sinu küsimustele ka vastata.
Manage
Ingrid-Ines Allekõrs Normaalne bussiliiklus võiks olla Antsla-Vaabina-Hänike jne -Võru!Et jõuaks tööle kella 8.00 ks ja tagasi võiks buss tulla 18.00 aeg sama marsuudiga.Hetkel on see täiesti võimatu linnas tööl käia kahjuks
Manage
Neeme Sihv Ingrid-Ines Allekõrs , seal paistabki olema vaid mõningane liiklus, Hänikeses näiteks. Aga ma kardan, et sinna ka ei panda, kui sõitjaid kardetavasti Vaabina ja Hänikese piirkonnas vähe? Kas oled kursis kui palju on sõitjaid 9.20 Võrru saabuval bussil? Ning kas võiks olla abiks see, kui buss sõidaks Võrus kaugemale, nii et saaks lähemale kohtadesse, kuhu soovitakse?
Manage
Ingrid-Ines Allekõrs Neeme Sihv.On olnud buss praktiliselt täis ja on ka sõitnud ainult 4inimest.Kui nt.bussiliiklus oleks normaalne,siis arvan,et paljud käiksid tööl bussiga mis on odavam kui nt.auto.Ega maaelu surebki varsti täiesti välja,sest kuna maal tööd ei ole ja bussiliiklust,siis noored lähevadki ära kahjuks
😞
😞
😞
Manage


Neeme Sihv Eriti mõjuks see rahakotile piletita maakonnaliini puhul.
Omaette küsimus ongi see, et tööpäevad algavad erinevatel aegadel? Aga usun küll, et kl 8 saabuva bussi puhul oleks sõitjaid. Eks sellega saab tegeleda loodud Kagu ÜTK.
Aga et Võru pole väike, siis peaks seesama buss viima ka sõitjad läbi linna?
ManageOmaette küsimus ongi see, et tööpäevad algavad erinevatel aegadel? Aga usun küll, et kl 8 saabuva bussi puhul oleks sõitjaid. Eks sellega saab tegeleda loodud Kagu ÜTK.
Aga et Võru pole väike, siis peaks seesama buss viima ka sõitjad läbi linna?
Ingrid-Ines Allekõrs Lapsed kes lõpetavad põhikooli ongi täielikult 0 seisus,sest gümnaasium ju Võrus.Ükski kool pole nõus kui õpilane jõuab kooli 9.25
Manage
Ingrid-Ines Allekõrs Neeme Sihv.Linnas rohkem peatusi tegema???Buss peatub niigi linnas ja siis bussijaamas see on täiesti piisav arvan
Manage
Neeme Sihv Pean silmas seda, et bussijaam on linna ühes servas. Sealt ei ole kuhugi kauge jala minna?
Manage
Neeme Sihv Ingrid-Ines Allekõrs Et ei peaks tegema nt ringi Pikk tn - Jaama tn - Kreutzwaldi - bussijaam?
Manage
Ingrid-Ines Allekõrs Kindlasti mitte!Kuna ise lähen ka linnas tavaliselt maha ja edasi jala sihtkohta kuhu vaja
Manage
Ingrid-Ines Allekõrs Mul ei tule meelde mis linnaliine bussi peatus on kus maaliinid peatuvad,aga seal kohe lähedal on uus Jaagumäe keskus
Manage
Martin Kallavus Neeme Sihv Võru- Valga- Pärnu liin on täiesti olemas ja käigus igapäevaselt. Alustab kell 6:40 Võrust ja on Pärnus kell 11:00. Tagasisõit Pärnust kell 14:05 ja Võrru jõuab 18:25. Liinil number on 291/293
Manage
Neeme Sihv Tänud! Jutt oli sellest, et portaal peatus.ee ja t-pilet seda ei näita. Sest bussid on erinevate liininumbritega.
Manage
Neeme Sihv See sõidaks Tallinna tõepoolest Võrust üle 4 tunni.
Kuid, kas näed seda vaid sellisena, et tee peal keegi ei sisene ega välju? Ei sõida Võrust Sõmerpallu, Antslasse ega Karulast Valka jne?
ManageKuid, kas näed seda vaid sellisena, et tee peal keegi ei sisene ega välju? Ei sõida Võrust Sõmerpallu, Antslasse ega Karulast Valka jne?
Martin Roots Üks asi on sõiduaeg, mis reaalaelt tuleks eeldatavasti pigem üle 5 tunni ning teine, mitte vähem oluline nüanss on pileti hind, mis hakkab maksma u 2 korda rohkem kui bussipilet.
Manage
Neeme Sihv Kindlasti on piletihinnal oma roll. Kui aga tegu kiirrongiga ja ka kiirused tasapisi kasvavad, siis pole mingit põhjust üle 4 tunni sõita. Kuigi eks seda raske loota ole, sest ronge on juurde vaja. Aga kindlasti oleks käigus ka mõned aeglasemad rongid. Ja kui aina selguks, et sõita tahaks kümmekond inimest, siis poleks mõtet ka unistada?
Manage
Neeme Sihv Ker Sti , ülalpool just rääkisin ka sellest, et Kuresaare bussil vaevalt on põhjust Valka sõita, parem oleks kui see suunduks ikka Võrru. Seda ena, et aegu sobitades saab vajadusel ka teel rongile istuda ja ikkagi Valka sõita. Muidugi, kui rong oleks, võiks ka Valgas sellele ümber istuda.
Esimesed tabelis nüüdseks siis vastavalt 764, 243 ja 142.
ReplyDeleterongivõimalus võru-tartu-tallinn
Voters for this option
rongiühendus Võru-Valga-Riia
Voters for this option
bussiühendust Võru - Tõrva - Pärnu?
Voters for this option
Rongiühendus Võru- Valga (vs Koidula)- Tartu- Tallinn
Voters for this option
+73
bussiühendust Võru - Vastseliina - Obinitsa - Koidula jaam?
Voters for this option
+41
Bussiühendus Võru-Viljandi
+38
bussiühendus Võru- Otepää- Võru
+27
bussiühendust seotuna rongidega Võru - Ilumetsa jaam - Värska?
Voters for this option
+15
Piletita (tasuta) maakonnaliine.
Voters for this option
+13
bussiühendust seotuna rongidega Võru - Kambja - Otepää - Palupera jaam?
+12
Perepiletit rongis 50% soodustusega
+11
Rongiühendus Võru linn- Triinu baar
+7
Võru-Tartu-Kuressaare otseliin
+1
rongiühendus võru-petseri-pihkva
+
Ma pole küll Võrukas kuid ajate õiget asja,edu!!
ReplyDeleteTänud!
ReplyDeleteMe vajamegi õigeid asju!