Blog Archive

Tuesday, February 20, 2018

No ei tee Eesti Raudtee kõike!


Keegi ei saa garanteerida, et mitte kuskil mitte kunagi ühtegi õnnetust ei juhtu. Aga jutt, et "tehakse kõik", on kuritahtlik vale! 


Ja ega asjas pole süüd vaid autojuhil või hoopis MKM-il, vaid paljudel teistelgi. Kaasa arvatud TJA, OLE jpt. Antud juhu kohta juba teada, et autojuht oli joobes. Aga kui joove pole just selline, kus mitte midagi ei mäelta, ka sellistel puhkudel on kaasaegne foor piisavalt hästi nähtav, et tagada mingigi turvalisus ja tekitada ohutunne! Kuid kui soovitakse ennast õigustada, siis muidugi aetakse igasugust poliitkorrektset jama suust välja! Meenutagem või Raasiku õnnetust, kus OLE juht süüdistas päikest.  Või kus ühel ülesõidul Viljandi lähistel väänati eeskirju, peaasi, et saaks põhjendada signalisatsiooni mittevajalikkuse! Ning kui ka korduvalt juhid tähelepanu puudustele, siis nii avalikult kui ka varjatult süüdistatakse sind vingumises ja virisemises.

Nii on ülesõitude fooridega varustamisel lubamatult viivitatud! Nagu viivitati muide lubamatult ka üliohtlikus asjas - porgandite varustamisel veoblokeeringuga. Ning poolautomaatblokeeringuga piirkondades jaamateede kodeerimisega (et signaal raudteefoori kohta jõuaks vedurijuhini) on samuti liiga kaua viivitataud, liiga pikk aeg antinii väikese asja ärategemiseks!
Muide, nt Viljandile lähenedes ei ole siiani kodeeringut enne hoiatusfoori, Liival on süsteem valesti tööle pandud jne. Kas ootame ka midagi?

Alles asja avalikkuse ette toomine muutis midagi, aga mitte kõike!


Siinkohal oleks paslik meenutada isegi seda, kuidas hämatakse ristumiste teemal ja püütakse väita, et vaid viaduktid päästavad kõigest. See on ehitusfirmade lobitöö tulemus, mis toob palju probleeme kaasa. Nii rahaliselt ülisuured kulutused kui ka loodusvarade laristamise. Ning siinkohal peaks olema selge, et pigem tuleb kasutada tõkkeplaatide või -postide variante, hoides sellega raha kokku ja selle arvelt saaks ohutumaid variante kasutada ka väiksematel ülesõitudel. Nagu ka RB-l. Kus on vaja teha normaalne raudtee normaalsel trassil ning piisava kiirusega, kuni 160 km/h. Sellega hoiaksime kokku üüratult raha, millest saaks mujalgi asju edasi arendada ja üksiti ka ohutusele rõhku panna. Muide, kui Eesti Raudteest või MKM-st rääkida, siis ei räägita avalikult isegi sellest, kus ja kuidas katsetatakse loomade peletussüsteemi. Ajal kui kümned ja kümned loomad sõidetakse surnuks. Ja iga selline lugu võib halbade asjaolude kokkulangemisel olla hoopis raskemate tagajärgedega. Igavesti õnnega mängida ei saa!



Ja Ringvaade helistas ning kutsus kommenteerima.












































No comments:

Post a Comment