http://llooduseblogi.blogspot.com.ee/2017/02/elva.html
Minu nimi on Neeme Sihv. Meiliaadress loodusemees@gmail.com või juripoeg123@gmail.com Pean vajalikuks kitsaskohtade ja asjatundmatuse ning laristamise esiletoomist, kuid samas on olulisimaks headus ja head teod, hoolimine ja aitamine. Nii riigi kui rahva, looduse kui Eesti elu edendamise ja hoidmise nimel.
Blog Archive
-
▼
2017
(194)
-
▼
February
(17)
- Tänane "Foorum".
- Ühe päeva 55 varjundit.
- Elvas peaks Riia rong peatuma.
- Lood raudteest. 1. Järgiajamine.
- Kodanikuühiskonna kaasamine Eesti moodi.
- Pärnu raudtee uuring.
- Elron raiskab üüratult raha.
- RB ja reisijad.
- Jüri Ratas tegi rata-ta-ta!?
- RIIGIASUTUSTE MÄRJAKSAJAVAD UNENÄOD?
- Partsi Memorandum
- TourEst 2017
- Sisekaitseakadeemia Kiltsi, muudest riigiasutustes...
- Tartus.
- Metsakohin on rahast tähtsam!
- Maakera on lapik???
- Miks järjekordne kirjutaja, Erik Moora, ka ei mõista?
-
▼
February
(17)

Muidugi vôiks peatuda, see ilus kant ka teistele avastamiseks!!
ReplyDeleteKui rääkida võimalikust kiirest päevasest rongist Tallinn-Tartu-Riia, mis jõuaks kohale ca 5 tunniga, et konkureerida bussidega, siis peatused Eestis võiks olla Tapa, Jõgeva, Tartu, Elva ja Valga.Flirt ronge minu teada Lätis pole sertifitseeritud, niisiis peaks see Riia rong olema Vene tüüpi reisivedur TEP-70 + klassivagunid. Seda kraami saaks rentida või pruugitult-renoveeritult osta igalt poolt. TEP tõmbab üsna hästi, kuid ikkagi läheb iga peatuse kohta sõit ca 4 minutit pikemaks võrreldes sellega kui 120 km / h kiirusega jaamast läbi sõita , seega väga palju peatusi teha ei saa. Teine Riia rong võiks olla öörongina, mis varahommikul k. 7 paiku jõuab Riiga. Vanasti nii oligi, et väljus Balti jaamast 22.30 ja Riias k. 7 paiku.Riiast väljus jälle k.23 paiku ja Tallinna k 7.30. See oleks aeglane rong ja võiks sagedamini peatuda, öörongil pole kiiret kuhugi, inimesed tahavad magada .Ühtlasi oleks see päeva viimane Tallinn-Tartu- Valga rong ja päeva esimene Valga- Tartu-Tallinn rong. Samuti päeva esimene Valga-Riia rong ja päeva viimane Riia-Valga rong. Need varahommikused ja hilisõhtused väljumised ongi praegu katmata nii Elronil kui Läti Raudteel.
ReplyDeleteMis öörongi puhul positiivne, et seda ei sega ka raudteeremont, mis sel aastal jätkub, sest öösel pääsevad rongid remonditavast lõigust läbi.
Vaja oleks vaid pealehakkamist ja Balti riikide koostööd, et Riia rongid käiku panna. Ma usun, et mingeid hiigelsummasid raha polegi vaja kui osta pruugitud-remonditud veerem.
Aitäh!
ReplyDeleteÜldiselt igati nõus, kuid kahest rongist päevas jääb väheks. Vaja on minim 4, veel parem 6 rongi. Nagunii on need suures osas regionaalse iseloomuga, tagamaks mõlema riigi ääremaadele paremad võimalused.
TEP on üks võimalus, kuigi juurdetellitavaid ronge peaks ju ka hea tahtmise korral saama "üle piiri lubada"? Peaks ju nagu ühtne EL olema? Tegematajätmised? Seda enam, et TEP vajab üksjagu vaguneid, et enda tasuvust natukenegi tagada, pole ju tegu renoveeritud veduritega (nagu nt DR1B).
Aga see on õige, et vajadus on ka meil nii varajase kui hilise rongi järele. Nii ka õhtul hilja Valgast Tallinna poole jne, seega .... 6 rongi ööpäevas peaks juba vajaduse rahuldama ja üksiti ka Tartu rongide ületäituvust leevendama.
Nii on, Pirtsu!
ReplyDeleteMe ei saa tagada arenguvõimalusi kohtadele Eestimaal, kui me neist ei hooli.